logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان:

رقابت دیروز به رفاقت امروز تبدیل شود

رقابت-دیروز-به-رفاقت-امروز-تبدیل-شود
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه تا دیروز رقابت بین کاندیداها وجود داشت، گفت: از امروز رقابت به رفاقت کارانه تبدیل شده و در جهت حل معضلات و مشکلات گام برداریم.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: پس از انتخابات باید دست به دست یکدیگر دهیم و در مسیر پیشرفت، تعالی و حل معضلات و مشکلات کشور گام برداریم و رقابت انتخاباتی را در نهایت به رفاقت کارانه تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه باید به یاری رئیس جمهور منتخب در جهت داشتن مملکتی آباد و مستقل و بدون مشکل تلاش کنیم بیان کرد: در صورت وجود مشکلات و نارضایتی آن را از طریق راه‌های که قابل تایید جمهوری اسلامی است، مطرح کنیم و از مسئولان بخواهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان عنوان کرد: رئیس جمهور منتخب نیز باید در جهت حل مشکلات جامعه و مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال و ازدواج جوانان گام‌های بلندی بردارد.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمام مردم ایران است چه آنانی که به ایشان رای داده‌اند چه سایر مردم.

شاهمرادی با تاکید بر اینکه با توجه سوابق شایسته رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود در کابینه خود افرادی قوی، کارآمد را به کار بگیرد گفت: تا جامعه‌ بتواند به موفقیت و پیروزی برسد و از آنچه که دشمنان در انتظار آن هستند دور شود تا جامعه‌ بتواند به موفقیت و پیروزی برسد و از آنچه که دشمنان در انتظار آن هستند دور شود حذف شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان مطرح کرد: ما قدردان مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هستیم که همیشه پشتیبان جمهوری اسلامی و نظام هستندو مشارکت  خود مشت کوبنده‌ای بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان زدند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور  ثابت کردند علی‌رغم وجود مشکلات و مسائل دست از اتحاد و همدلی بر نخواهند داشت گفت: همه ما تابع دستورات مقام معظم رهبری و حامی انقلاب و نظام هستیم.

شاهمرادی عنوان کرد: این دوره از انتخابات علی‌رغم برگزاری زود هنگام بودن، نشان از توانایی دولت دارد چرا که در چهار ماه اخیر سه بار انتخابات در کشور انجام شده که این خود به نوعی امتیاز برای کشور محسوب می‌شود و نشان دهنده توانایی و اتحاد و نظم در دولت است.

وی با بیان اینکه افزایش درصد حضور مردم در پای صندوق‌های رای به نوعی امتیاز بالا است گفت: همه مردم  به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و تکلیف خود را به پایان رسانده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با اشاره بر اینکه این دوره از انتخابات علی‌رغم برگزاری زود هنگام، از مصادیق یک حکومت اسلامی گفت: چرا که در چهار ماه اخیر سه بار انتخابات در کشور انجام شده که این خود به نوعی امتیاز برای کشور محسوب می‌شود و نشان دهنده توانایی و اتحاد و نظم در کشور بوده است.

وی یادآور شد: همه ما باید در نظر بگیریم که رقیب اصلی و مشترک همه ما دشمنان ما هستند که در صدد ایجاد فتنه و آشوب و کاهش درصد مشارکت در انتخابات بودند که حضور ۵۰ درصدی ضربه محکمی بر آنان بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲